poniedziałek, 1 kwietnia 2019

WEST MINSTER PRIMARY SCHOOL

Zwiedzając szkołę West Minster Primary School od razu można było poczuć bardzo dobrą atmosferę, zauważyć duży entuzjazm i zaangażowanie nauczycieli oraz ich ukierunkowanie na pracę indywidualną z uczniami.  Podkreślano na każdym kroku wartość komunikacji między dziećmi oraz między dziećmi i nauczycielami, a także między samymi nauczycielami, którzy wspólnie ustalaja plany działania, konsultują się ze sobą i wzajemnie wspierają.
To co wzbudziło nasze zdziwienie, to nadmiar bodźców w salach lekcyjnych i na korytarzach.










Co możemy wykorzystać w naszym przedszkolu?
- tabliczki z alfabetem i cyframi na stolikach w salach przedszkola,
- wspólne tamaty i projekty dla całego przedszkola,
- wyznaczenie sobie wspólnych wartości i drogi do ich osiągnięcia,
- słowa tygodnia,
- wspólne omawianie  problemów i sukcesów dzieci z trudnościami,
- wyznaczanie przez dzieci celów do osiągnięcia w danym tygodniu, miesiącu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz